قیمت کاهش یافت ! مشاهده عکس بزرگتر
کتاب جامعه شناسی در عرصه تبلیغ
4%
978-500-758-915-9
جدید
کتاب جامعه شناسی در عرصه تبلیغ
مولف: شمس الله مریجی
مشخصات
قطع: | وزیری |
نوع جلد: | شومیز |
ناشر: | انتشارات بوستان کتاب |
نویسنده: | شمس الله مریجی |
نوبت چاپ: | دوم |
وزن: | 435g |
زبان: | فارسی |
توضیحات
مقدمه ای از کتاب:
جامعه شناسی دین، کارکرد و نقش دین در درون جامعه را مورد بررسی قرار میدهد. این اثر، این موضوع را از دیدگاه (دورکیم) که دارای دیدگاه سکولاریزم با نگاه مثبت به دین میباشد و (ابنسینا) که دارای نگاه وحیانی و قدسی به دین است را بررسی کرده و شباهت ها و تفاوت های میان این دو دیدگاه را در سه فصل کاویده است: فصل اوّل و دوم به ترتیب به تبیین و تفسیر دین و جامعه از دیدگاه دورکیم و ابن سینا پرداخته و فصل سوم، شباهت ها و تفاوت های دیدگاه آنان را بیان میکند.