خلق مدل کسب و کار
978-600-6227-40-5?
جدید
موجودی این محصول مجددا باید بررسی شود جهت درخواست لطفا نام کتاب را به شماره 5900-052-0902 پیامک کنید
کتاب خلق مدل کسب و کار
این کتاب، مخصوص افراد بلندپرواز، تغییردهندگان قاعده بازی و چالشگرانی است که به مقابله با مدل های کسب و کار از کارافتاده برخاسته و به طراحی سازمان های فردا می پردازند.
این کتاب، راهنمایی است برای خلق مدل کسب و کار.
با خرید این محصول شما 34500 امتیاز وفاداری دریافت می کنید.
آثار مرتبط
مشخصات
قطع: | خشتی |
نوع جلد: | شومیز |
مترجم: | غلامرضا توکلی - بابک وطن دوست - حسام الدین ساروقی - بهامین توفیقی |
شابک: | 978-600-6227-40-5 |
ناشر: | انتشارات آریانا قلم |
نویسنده: | الکساندر استروالدر - ایو پیگنیور |
تعدادصفحات: | 300 صفحه |
نوبت چاپ: | چهارم |
سال انتشار: | 1394 |
زبان: | فارسی |
مولف | الکساندر استروالدر و ایو پیگنیور |
ترجمه | غلامرضا توکلی، بابک وطن دوست، حسام الدین ساروقی و بهامین توفیقی |
توضیحات
همراه با تولد هر سازمانی، مدل کسب وکار آن نیز متولد می شود و این امر نشاندهنده ضرورت توجه به طراحی آگاهانه مدلهای کسبوکار دارد که کاربرد بسیاری در علوم سازمانی داشته باشد. استراتژیستها باید بدانند که مدل کسبوکار یک سازمان چیست تا بتوانند چالش سازمان در تعامل با محیط را درک کرده و برای گذر از آن استراتژی مناسب را فرموله نمایند. افراد کارآفرین باید خود را به ابزار ترسیم و طراحی مدل کسبوکار مجهز نمایند تا بتوانند تراوشات ذهنی خود را در قالبی درآمدزا قرار دهند تا بتوانند سرمایهگذاران را قانع نمایند و نوآوریهای خود را به سرانجام برسانند. در صورتی که نوآوریهای فناورانه، پروژههای ارائه محصول جدید به بازارهای فعلی و نیز ارائه محصولات فعلی به بازارهای جدید با طراحی مدل کسبوکار مناسب همراه نشوند، همگی به شکست خواهند انجامید.این کتاب ابزاری را در دست شما میگذارد تا از آن طریق بتوانید با استفاده از رویکردی نوین در مدیریت به نام «رویکرد طراحی» با ترسیم و طراحی مدل کسبوکار به خلقی نوآورانه دست بزنید و سازمان خود را متحول نمایید.