قیمت کاهش یافت ! جایگاه بازاریابی شبکه ای در عصر الکترونیک مشاهده عکس بزرگتر

جایگاه بازاریابی شبکه ای در عصر الکترونیک

10%

جدید

135,000 ﷼

150,000 ﷼

Give a Name

کتاب جایگاه بازاریابی شبکه ای در عصر الکترونیک

مولف: مهراب صدوقیانزاده

این روزها همه علل خصوص نت‌ورکرها می‌دانند که هم‌اکنون زمان، زمانهء موج سوم هست و نت‌ورک مارکتینگ، یک تجارت موج سومی و متعلق به فرداست. اما آیا واقعا نت‌ورکرها می‌دانند؟ وقتی می‌گویند: «موج سوم»، آیا می‌دانند خصوصیت‌های این موج چیست؟ چرا این خصوصیات به نفع تجارت بازاریابی شبکه‌ای است؟ تفاوت‌های «موج سوم» با موج دوم چیست؟ 

این محصول هیچ هدیه و امتیازی ندارد، زیرا شامل یک تخفیف است.


  • با اطمینان خرید کنید(نماد اعتماد الکترونیکی)

    این فروشگاه دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

  • سوالی دارید؟

    در مورد این محصول سوالی دارید ؟ با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید، در خدمتتان هستیم. 09127596194

  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید.

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی، تخفیف شگفت انگیز دریافت می کنید.

توضیحات

مقدمه ای از کتاب:

در این کتاب با نگاهی ژرف، از نظر علمی، دلایل ظهور و گسترش پدیدهٔ بازاریابی شبکه‌ای، جایگاه آن نسبت به تجارت‌های دیگر و ارتباط کیفی آن با دنیای پیرامون، بررسی شده است. به این منظور، فصل مشترک مهم‌ترین قوانین حاکم بر تجارت‌های مدرن و بازاریابی شبکه‌ای طرح و بررسی شده‌اند. همچنین، برخی از مزایای صنعت بازاریابی شبکه‌ای، همانند مبارزه با استعمار مدرن، ایجاد بستر فرهنگی مورد نیاز جهت رواج روحیهء کارآفرینی و ایجاد اتحاد در سطح ملی، طرح و بررسی می‌گردند. قصد این کتاب، معرفی بازاریابی شبکه‌ای به عنوان حرفه‌ای نو و شغلی متعلق به فرداست که بر خلاف اغلب حرفه‌های دیگر، با گذر زمان، رونق بیشتری پیدا نموده و تقاضا برای آن افزایش پیدا می‌کند. بنابراین دست‌اندرکاران آن، اعم از شرکت‌ها و بازاریاب‌ها، رفته‌رفته نقش بیشتری در جامعه پیدا نموده و در جهت‌دهی و تعیین میزان پیشرفت آن مؤثرتر خواهند بود.
در فصل اول کتاب، راجع به بازاریابی شبکه‌ای و لزوم داشتن نگرش و دیدی جامع در رابطه با هر تجارتی از جمله همین تجارت، مطالب مختصری ارائه شده است. سپس سؤالی کلیدی طرح شده است که باعث شکل‌گیری دیدگاه خود من نسبت به این تجارت و جایگاه اجتماعی آن گردید. در فصل دوم، به عنوان پیش‌نیاز، به یکی از مهمترین ارکان زندگی و تمدن، به نام «قدرت» پرداخته خواهد شد. زیرا تنها با درک مفهوم و جایگاه «قدرت» است که می‌توان زمان حال را تحلیل و آینده را پیش‌بینی نمود. در فصل سوم کتاب، موج اول و تعاریف مربوط به آن، به عنوان مبداء حرکت در نظر گرفته شده و سپس در فصل چهارم، با بررسی موج دومِ تمدن، به قوانین حاکم بر کشورهایی که در دوران صنعتی گرفتار آمده‌اند، پی خواهیم برد. به زبان دیگر، شاخص‌های تشخیص و تمیز سیستم‌ها و نظام‌های موج دومی را خواهیم شمرد. همان قوانینی که در مواجهه با پدیده‌های نوظهوری همچون بازاریابی شبکه‌ای، باعث ایجاد مقاومت می‌شوند. در فصل پنجم، به بررسی شاخص‌های عصر الکترونیک، تبعات آن و ساختار متفاوت و نوین تجارت‌ها و سیستم‌های موج سومی، پرداخته شده است. در این فصل، با کمی هوش و درایت خواهیم دید که قوانین و تعاریف حاکم بر مدل تجارت بازاریابی شبکه‌ای، همسویی و تطابق عجیب و غیر قابل انکاری با شاخصها و تعاریف موج سومی دارد که البته اصلا هم تصادفی نیست. بنابراین همهء نتورکرها، می‌توانند از این اصول، به نفع بهبود تجارت و گسترش تیم خود، استفاده نمایند. در فصل ششم، با مقایسه‌ای سریع، بین هر سه دورهٔ تمدن و الگوهای جهش و تغییر مابین آنها، از یک طرف بیشتر با تفاوتهای مفهومی، مابین موج سوم و دوم آشنا شده و برای پذیرش قوانین عجیب و متفاوت موج سوم، آماده‌تر گشته و از طرف دیگر، به دلایل رشد و پیشرفت تجارت بازاریابی شبکه‌ای، پی خواهیم برد. در این فصل، دلیل نیاز به فراموشیِ دانسته‌های فعلی، برای رسیدن به موفقیت و به قول معروف «خالی کردن فنجان» و همچنین بعضی مفاهیم کلیدی، مانند «بیکاری»، «موفقیت»، «تغییر»، «سرمایه»، «کار و بیکاری» و «توسعه» بررسی خواهند شد. فصل هفتم، ادامهء مطالب فصل شش است که به دلیل اهمیت زیاد آن، در فصلی جداگانه ارائه گردیده است. در این فصل با نگاهی متفاوت به مکانیزم «بازار» - که نقطهٔ عطف بین گذشته و آینده است – به شاه کلید تفاوت و شاهکار انقلابی موج سوم که دلیل قدرت بلا منازع صنعت بازاریابی شبکه‌ای است واقف خواهیم شد. در فصل هشتم، ابتدا ریشهء دغدغه‌ها و نگرانی‌های افراد، در مواجهه با مدل تجارت صنعت بازاریابی شبکه‌ای، بررسی شده و در ادامه به نتایجی حیاتی و تعیین کننده، برای روال عملی این تجارت، خواهیم رسید. سپس، به سؤال بزرگ، جوابی جامع و مانع، داده خواهد شد. در ادامه، بخشی دیگر از چهارچوب‌های ذهنی مورد نیاز، برای رسیدن به موفقیت در این صنعت و موانع موجود در مسیر، اشاره خواهد گردید. فصل نهم، با توجه به آمار و ارقام موجود، به بررسی پتانسیل‌های بازاریابی شبکه‌ای در خاورمیانه، سپس فرصتها، تهدیدها و برخی از مزیت‌های بیشمار آن برای کشورهای پیشرو می‌پردازد. مزایایی، همانند مبارزه با استعمار مدرن، ایجاد روحیهء مسؤلیت‌پذیری و کارآفرینی، توزیع عادلانه‌تر ثروت و غیره. در فصل آخر، این صنعت به عنوان فرصتی طلایی در مواجهه با چالشهای دولتهای در حال گذر از موج اول به سوم بررسی خواهد گردید.

کتاب هفته

نقد و بررسی مشتریان

    نقد محصول و امتیاز شما به این محصول

    برای کمک به دیگران کاربران در انتخاب،لطفا قبل از نوشتن نقد و نظر خود ، به این محصول امتیاز نیز بدهید.

    مدیریت

    با اطمینان خرید کنید

    نماد اعتماد