قیمت کاهش یافت ! جامعه شناسی در عرصه تبلیغ مشاهده عکس بزرگتر

جامعه شناسی در عرصه تبلیغ

10%

جدید

135,000 ﷼

150,000 ﷼

Give a Name

کتاب جامعه شناسی در عرصه تبلیغ

مولف: شمس الله مریجی

این محصول هیچ هدیه و امتیازی ندارد، زیرا شامل یک تخفیف است.


  • با اطمینان خرید کنید(نماد اعتماد الکترونیکی)

    این فروشگاه دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

  • سوالی دارید؟

    در مورد این محصول سوالی دارید ؟ با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید، در خدمتتان هستیم. 09127596194

  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید.

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی، تخفیف شگفت انگیز دریافت می کنید.

توضیحات

مقدمه ای از کتاب:

جامعه شناسی دین، کارکرد و نقش دین در درون جامعه را مورد بررسی قرار می‌دهد. این اثر، این موضوع را از دیدگاه (دورکیم) که دارای دیدگاه سکولاریزم با نگاه مثبت به دین می‌باشد و (ابن‌سینا) که دارای نگاه وحیانی و قدسی به دین است را بررسی کرده و شباهت ها و تفاوت های میان این دو دیدگاه را در سه فصل کاویده است: فصل اوّل و دوم به ترتیب به تبیین و تفسیر دین و جامعه از دیدگاه دورکیم و ابن سینا پرداخته و فصل سوم، شباهت ها و تفاوت های دیدگاه آنان را بیان می‌کند.

کتاب هفته

نقد و بررسی مشتریان

    نقد محصول و امتیاز شما به این محصول

    برای کمک به دیگران کاربران در انتخاب،لطفا قبل از نوشتن نقد و نظر خود ، به این محصول امتیاز نیز بدهید.

    فلسفه و عرفان

    با اطمینان خرید کنید

    نماد اعتماد