قیمت کاهش یافت ! جامعه شناسی در عرصه تبلیغ مشاهده عکس بزرگتر

کتاب جامعه شناسی در عرصه تبلیغ

4%

978-500-758-915-9

جدید

1,632,000 ﷼

1,700,000 ﷼

کتاب جامعه شناسی در عرصه تبلیغ

مولف: شمس الله مریجی


توضیحات

مقدمه ای از کتاب:

جامعه شناسی دین، کارکرد و نقش دین در درون جامعه را مورد بررسی قرار می‌دهد. این اثر، این موضوع را از دیدگاه (دورکیم) که دارای دیدگاه سکولاریزم با نگاه مثبت به دین می‌باشد و (ابن‌سینا) که دارای نگاه وحیانی و قدسی به دین است را بررسی کرده و شباهت ها و تفاوت های میان این دو دیدگاه را در سه فصل کاویده است: فصل اوّل و دوم به ترتیب به تبیین و تفسیر دین و جامعه از دیدگاه دورکیم و ابن سینا پرداخته و فصل سوم، شباهت ها و تفاوت های دیدگاه آنان را بیان می‌کند.

نقد و بررسی مشتریان

    نقد محصول و امتیاز شما به این محصول

    برای کمک به دیگران کاربران در انتخاب،لطفا قبل از نوشتن نقد و نظر خود ، به این محصول امتیاز نیز بدهید.

برچسب ها

آثار مرتبط