قیمت کاهش یافت ! مشاهده عکس بزرگتر
دین رسانه ای آثار و پیامدها (تبیین و بررسی حضور مفاهیم دینی در رسانه های جمعی و الکترونیکی)
4%
978-377-985-330-4
جدید
مشخصات
قطع: | وزیری |
نوع جلد: | شومیز |
تیراژ: | 1100 نسخه |
ناشر: | انتشارات بوستان کتاب |
نوع کاغذ: | معمولی |
نویسنده: | عصمت الله احمدی رشاد |
تعدادصفحات: | 336 صفحه |
نوبت چاپ: | اول |
سال انتشار: | 1395 |
وزن: | 519 گرم |
زبان: | فارسی |
توضیحات
در جهان کنونی، کسی منکر قدرت جادویی رسانه های جمعی الکترونیکی در ساخت و هدایت افکار عمومی نیست. با توسعه صنعت رسانه ای و تنوع کارکردهای آن قدرت این سامانه های جمعی نیز در جنبه های گوناگون اجتماعی، سیاسی و اقتصادی به طرز بارزی افزایش یافته و جهان دیگری به نام دنیای رسانه ای را در پیش روی ما قرار داده است. دین نیز تحت تاثیر رسانه ای شدن تغییرات فاحشی را در محتوا و روش خود پذیرفته و به عنوان یک فهم فرافرهنگی، فراتر از ساختار فکری جامعه از راه راسنه ها و گفتمان های عمومی تحقق می یابد. رسانه ها شکل جدیدی از دینداری را تولید می کنند و رابطه جدیدی بین دین، سیاست، زندگی و اقتصاد برقرار می کند.
کتاب دین رسانه ای، حاصل کاوش های فکری نویسنده آن است که به بررسی موضوعات فوق پرداخته است.