قیمت کاهش یافت ! دین رسانه ای آثار و پیامدها (تبیین و بررسی حضور مفاهیم دینی در رسانه های جمعی و الکترونیکی) مشاهده عکس بزرگتر

دین رسانه ای آثار و پیامدها (تبیین و بررسی حضور مفاهیم دینی در رسانه های جمعی و الکترونیکی)

4%

978-377-985-330-4

جدید

211,200 ﷼

220,000 ﷼


توضیحات

در جهان کنونی، کسی منکر قدرت جادویی رسانه های جمعی الکترونیکی در ساخت و هدایت افکار عمومی نیست. با توسعه صنعت رسانه ای و تنوع کارکردهای آن قدرت این سامانه های جمعی نیز در جنبه های گوناگون اجتماعی، سیاسی و اقتصادی به طرز بارزی افزایش یافته و جهان دیگری به نام دنیای رسانه ای را در پیش روی ما قرار داده است. دین نیز تحت تاثیر رسانه ای شدن تغییرات فاحشی را در محتوا و روش خود پذیرفته و به عنوان یک فهم فرافرهنگی، فراتر از ساختار فکری جامعه از راه راسنه ها و گفتمان های عمومی تحقق می یابد. رسانه ها شکل جدیدی از دینداری را تولید می کنند و رابطه جدیدی بین دین، سیاست، زندگی و اقتصاد برقرار می کند.

کتاب دین رسانه ای، حاصل کاوش های فکری نویسنده آن است که به بررسی موضوعات فوق پرداخته است.

نقد و بررسی مشتریان

    نقد محصول و امتیاز شما به این محصول

    برای کمک به دیگران کاربران در انتخاب،لطفا قبل از نوشتن نقد و نظر خود ، به این محصول امتیاز نیز بدهید.

آثار مرتبط