علوم تربيتي ( به مناسبت نكوداشت محقق فرهيخته استاد دكتر عليمحمد كاردان ) مشاهده عکس بزرگتر

علوم تربيتی ( به مناسبت نكوداشت محقق فرهيخته استاد دكتر عليمحمد كاردان )

978-128-212-294-6

جدید

موجودی این محصول مجددا باید بررسی شود جهت درخواست لطفا نام کتاب را به شماره 5900-052-0902 پیامک کنید

51,000 ﷼

51,000 ﷼ به‌ازای 51000

کتاب علوم تربيتی ( به مناسبت نكوداشت محقق فرهيخته استاد دكتر عليمحمد كاردان )

با خرید این محصول شما 5100 امتیاز وفاداری دریافت می کنید.


توضیحات

نظريه فراشناخت در فرايند آموزش و يادگيري رياضيات (دکتر پروين کديور و محمود کمالی زارش) --- تأملي بر ابعاد شناخته شده و ناشناخته برنامه درسي (فريدون شريفيان و دکتر احمدرضا نصر اصفهاني) --- ارزيابي پيشرفت تحصيلي در دوره كارشناسي با رويكرد يادگيري مادام العمر (صديقه کريمی، دکتر احمدرضا نصر اصفهاني، و کاظم بقراطيان) --- نقش فنّاوري اطلاعات و ارتباطات در آموزش علوم (دکتر احمدرضا نصر اصفهاني، اصغر سلطانی، و دکتر عشرت زمانی) --- رويکرد تلفيقی در برنامه ريزی درسی (دکتر حسن ملکی) --- نقش فناوريهای اطلاعاتی در تحولات برنامه های درسی رشته کتابداری و ... (دکتر زهير حياتی) --- جامعه دانايی محور و نظرية تعليم و تربيت سؤال محور (دکتر محمود مهرمحمدی) --- رويکرد ترکيبی در ارزشيابی برنامه (دکتر عليرضا کيامنش) --- تأثير رويكرد خودتحولي بر نظامهاي آموزشي و ضرورت تحول در (دکتر حسن شعبانی) --- درباره تدريس (دکتر هاشم فردانش) --- مبانی برنامه درسی (دکتر نعمت الله موسی پور و فرهاد اميرسرداری) --- زبان شناسی تربيتی به عنوان يک برنامه درسی بين رشته ای دانشگاهی (دکتر بهمن زندی و آناهیتا خضری) --- تعليم و تربيت در راستاي خشونت زدايي (دکتر محمدجعفر پاک سرشت) --- گفتگو با رابرت استرنبرگ درباره روان شناسی تربيتی: (ترجمه دکتر پروين کديور و اميد شکری) --- جايگاه، اهميت، و ضرورت مشاوره و مراکز مشاوره دانشجويی و آثار آن (دکتر محمد مزيدی و داوود دهقان) --- جايگاه راهنمايي و مشاوره شغلي در توسعه كشور (دکتر عبدالله شفيع آبادی) --- مهندسی آموزشی: رويکرد راهبردي توسعه مديريت سرمايه های انسانی (مهندس اميد مهرابی) --- بخش سوم: برنامه ريزی درسی و تدريس و مشاوره --- اهميت تربيتی سکوت از ديدگاه هستی گرايانه و امکان گنجانيدن آن در (دکتر سيد حسين ميرلوحی) --- بخش دوم: مسائل آموزش و پرورش --- ضرورت شناخت و اصول حاكم بر روش شناسی مسائل آموزش و پرورش (دکتر احمد آقازاده) --- سرمايه اجتماعی و آموزش و پرورش (دکتر محمود شارع پور) --- جنبش مدرسه سازی در آستانه مشروطه خواهی ايرانيان (دکتر ناصر تکميل همايون) --- شرايط يادگيری در قرن بيست و يکم ميلادی (امان الله صفوی) --- بخش اول: مباني علوم تربيتي --- ضرورت تأسيس فلسفه علم مينوی برای پژوهشهای علوم تربيتی و روان شناسی (دکتر حسين لطف آبادی) --- ضرورت توجه به ديدگاههاي فلسفي زيربنايي معرفت شناسي در علوم انساني (دکتر عباس بازرگان) --- فرايند جهانی شدن و چالشهای فرهنگی: ضرورت حاكميت ارزشها و انديشه هاي (دکتر غلامعلی افروز) --- تحول و نوگرايی در تعليم و تربيت اسلامی (دکتر سيدكاظم اکرمی) --- تبيين و نقد پُست مدرنيسم در فلسفه تعليم و تربيت معاصر (دکتر سعيد بهشتی) --- يادداشت دبيرعلمي نكوداشت --- زندگينامه علمي استاد

نقد و بررسی مشتریان

    نقد محصول و امتیاز شما به این محصول

    برای کمک به دیگران کاربران در انتخاب،لطفا قبل از نوشتن نقد و نظر خود ، به این محصول امتیاز نیز بدهید.

آثار مرتبط