رويكردهای نظری و عملی تدوين برنامه های درسی در آموزش عالی
978-891-199-623-4
جدید
موجودی این محصول مجددا باید بررسی شود جهت درخواست لطفا نام کتاب را به شماره 5900-052-0902 پیامک کنید
کتاب رويكردهای نظری و عملی تدوين برنامه های درسی در آموزش عالی
آشنایی استادان دانشگاهها با فرایند طراحی و اجرای برنامه درسی از عوامل مهم موفقیت آنان در تعلیم و تربیت دانشجویان محسوب می گردد. اهمیت این موضوع در سالهای اخیر که مشارکت اعضاء هیئت علمی در تدوین و بازنگری برنامه های درسی امکان پذیر شده است دو چندان می گردد.
با خرید این محصول شما 4150 امتیاز وفاداری دریافت می کنید.
مشخصات
عنوان انگلیسی کتاب | Theoretical and Practical Approaches to Curriculum Development in Higher Education |
مولف/مولفین | دكتر احمدرضا نصر ، هدايت الله اعتمادي زاده (دريكوندي) ، دكتر محمدرضا نيلي |
عنوان انگلیسی مولف/مولفین | Ahmad Reza Nasr |
نوبت و تاریخ چاپ | اول - 1390 |
تعداد صفحه | 308 ص |
توضیحات
پيشگفتار --- فصل اول: مفهوم برنامه درسى --- فصل دوم: گذشته، حال و آينده برنامه درسى در دانشگاه --- فصل سوم: باورها، ارزشها و ایدئولوژیها در طراحی درس و دوره آموزشی --- فصل چهارم: ساختار دوره های مطالعاتی یا برنامه های درسی --- فصل پنجم: رويكرد سيستمى در بازنگرى و تدوين برنامه درسى --- پیوست 1: ايجاد مركزى در دانشگاه براى بهبود برنامه هاى درسى --- پيوست 2: آیين نامه واگذارى اختيارات برنامه ريزى درسى به دانشگاههاى داراى... --- پيوست 3: روند و ساختار بازنگری و تدوین برنامه های درسی در دانشگاه اصفهان --- منابع --- واژه نامه --- فصل ششم: ترسيم برنامه درسى ايد ئال و انطباق آن با واقعيت --- فصل هفتم: ملاحظات اساسى در برنامه ريزى درسى --- فصل هشتم: دستورالعملهاى كاربردى براى تدوين يا بازنگري درس --- فصل نهم: تهيه و تدوين فهرست رئوس مطالب --- فصل دهم: شمارش معكوس براى فراهم سازى درس --- فصل يازدهم: اولين روز كلاس