رسانه ها و محیطهای آموزشی - یادگیری
978-973-905-877-1
جدید
موجودی این محصول مجددا باید بررسی شود جهت درخواست لطفا نام کتاب را به شماره 5900-052-0902 پیامک کنید
کتاب رسانه ها و محیطهای آموزشی - یادگیری
در رویکردهای نوین به فرایند آموزش ــ یادگیری، فعالیتهای آموزشی معلمان از ارائه یک سویه اطلاعات به شاگردان، به فراهم سازی محیطهای مناسب برای تسهیل یادگیری آنان تغییر کرده است. رسانه های آموزشی- یادگیری، وسیله هایی برای برقراری ارتباط اند که نقشی اساسی در تبادل آراء و اطلاعات بین یادگیرندگان و معلمان، یادگیرندگان با یکدیگر و ...
با خرید این محصول شما 18000 امتیاز وفاداری دریافت می کنید.
مشخصات
عنوان انگلیسی کتاب | Media & Educational - Learning Situations |
مولف/مولفین | محمد حسن امیر تیموری |
عنوان انگلیسی مولف/مولفین | Mohammad Hassan Amirteimouri |
نوبت و تاریخ چاپ | دوم - 1394 |
تعداد صفحه | 372 ص |
توضیحات
مقدمه --- فصل اول: کلیات --- فصل دوم: رسانه های دیداری --- فصل سوم: رسانه های شنیداری --- فصل چهارم: رسانه های دیداری شنیداری --- فصل پنجم: رسانه های مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) --- فهرست موضوعی (نمایه) --- فصل ششم: رسانه های چندحسی --- فصل هفتم: انتخاب و تولید رسانه ها --- سخن پایانی، آینده رسانه های آموزشی- یادگیری --- منابع --- واژه نامه --- نام نامه