جامعه‌ شناسی صنعتی مشاهده عکس بزرگتر

جامعه‌ شناسی صنعتی

978-126-849-632-0

جدید

موجودی این محصول مجددا باید بررسی شود جهت درخواست لطفا نام کتاب را به شماره 5900-052-0902 پیامک کنید

100,000 ﷼

45,000 ﷼ به‌ازای 45000

کتاب جامعه‌ شناسی صنعتی

مصرف گرایی موضوعی مرتبط با جامعه شناسی صنعتی ایران است، زیرا بحران مصرف گرایی ضربات فراوانی بر صنعت ایرانی وارد کرده است. ارضای ذائقه مصرف کنندگان کالا بی تردید جزئی از طراحی مطلوب صنعتی است، اما دچار کردن اقتصاد به علایق زودبازده و در تنگنا قرار دادن اقتصاد تولیدی کشور امری مطلوب نیست.

با خرید این محصول شما 10000 امتیاز وفاداری دریافت می کنید.


توضیحات

مقدمه --- فصل اول: صنعتی شدن به مثابه تحولی فلسفی --- فصل دوم: انقلاب صنعتی --- فصل سوم: تحول اندیشه های اقتصادی --- فصل چهارم: نظریه های کلاسیک جامعه شناسی صنعتی --- فصل پنجم: پیدایش نظریه های مدیریت --- فصل ششم: نظریه های جامعه شناسی صنعتی --- فصل هفتم: جامعه شناسی صنعتی ایران --- منابع و مآخذ --- فهرست اعلام --- فهرست موضوعی

نقد و بررسی مشتریان

    نقد محصول و امتیاز شما به این محصول

    برای کمک به دیگران کاربران در انتخاب،لطفا قبل از نوشتن نقد و نظر خود ، به این محصول امتیاز نیز بدهید.

آثار مرتبط