جامعه شناسی صنعتی
978-126-849-632-0
جدید
موجودی این محصول مجددا باید بررسی شود جهت درخواست لطفا نام کتاب را به شماره 5900-052-0902 پیامک کنید
کتاب جامعه شناسی صنعتی
مصرف گرایی موضوعی مرتبط با جامعه شناسی صنعتی ایران است، زیرا بحران مصرف گرایی ضربات فراوانی بر صنعت ایرانی وارد کرده است. ارضای ذائقه مصرف کنندگان کالا بی تردید جزئی از طراحی مطلوب صنعتی است، اما دچار کردن اقتصاد به علایق زودبازده و در تنگنا قرار دادن اقتصاد تولیدی کشور امری مطلوب نیست.
با خرید این محصول شما 10000 امتیاز وفاداری دریافت می کنید.
مشخصات
عنوان انگلیسی کتاب | Industrial Sociology |
مولف/مولفین | دکتر رحمت الله صدیق سروستانی |
عنوان انگلیسی مولف/مولفین | Rahmatollah Seddigh Sarvestani |
نوبت و تاریخ چاپ | اول - 1391 |
تعداد صفحه | 232 ص |
توضیحات
مقدمه --- فصل اول: صنعتی شدن به مثابه تحولی فلسفی --- فصل دوم: انقلاب صنعتی --- فصل سوم: تحول اندیشه های اقتصادی --- فصل چهارم: نظریه های کلاسیک جامعه شناسی صنعتی --- فصل پنجم: پیدایش نظریه های مدیریت --- فصل ششم: نظریه های جامعه شناسی صنعتی --- فصل هفتم: جامعه شناسی صنعتی ایران --- منابع و مآخذ --- فهرست اعلام --- فهرست موضوعی