مشاهده عکس بزرگتر
اقتصاد بازار اجتماعی ( تجربه آلمان )
978-355-184-243-2
جدید
موجودی این محصول مجددا باید بررسی شود جهت درخواست لطفا نام کتاب را به شماره 5900-052-0902 پیامک کنید
کتاب اقتصاد بازار اجتماعی ( تجربه آلمان )
مولف: دیتر لش
با خرید این محصول شما 270 امتیاز وفاداری دریافت می کنید.
مشخصات
عنوان انگلیسی کتاب | Social Market Economy ( Experience of Germany ) |
مولف/مولفین | ديتر لش |
عنوان انگلیسی مولف/مولفین | Dieter Lösch |
نوبت و تاریخ چاپ | اول - 1379 |
تعداد صفحه | 102 ص |
توضیحات
پيشگفتار مترجم --- پيشگفتار وزير (وقت) اقتصاد آلمان --- مقدمه --- فصل اول: نظام اقتصادي و رفاه --- فصل دوم: نظام قانونمند اقتصاد بازار --- فصل سوم: مسأله اشتغال در اقتصاد بازار اجتماعي --- فصل چهارم: مسأله توزيع عادلانه درآمد ملي در اقتصاد بازار اجتماعي --- فصل پنجم: تجارت در اقتصاد بازار اجتماعي --- فصل ششم: تكليف شماره 1 دولت ـ حمايت از قواعد جهت ساماندهي نظام --- فصل هفتم: تكليف شماره 2 دولت ـ برطرف کردن اختلالات --- فصل هشتم: تكليف شماره 3 دولت ـ اصلاح اجتماعي --- فصل نهم: مرزهاي سياست اقتصادي