مشاهده عکس بزرگتر
اقتصاد رسانه
978-459-913-605-0
جدید
موجودی این محصول مجددا باید بررسی شود جهت درخواست لطفا نام کتاب را به شماره 5900-052-0902 پیامک کنید
کتاب اقتصاد رسانه
مولف: دکتر میثم موسایی
با خرید این محصول شما 8700 امتیاز وفاداری دریافت می کنید.
مشخصات
عنوان انگلیسی کتاب | Media Economics |
مولف/مولفین | دكتر ميثم موسايي |
عنوان انگلیسی مولف/مولفین | Maysam Musai |
نوبت و تاریخ چاپ | دوم - 1394 |
تعداد صفحه | 224 ص |
توضیحات
پيشگفتار --- فصل اول: مقدمه اي بر اقتصاد رسانه ها --- فصل دوم: تقاضاي محصولات رسانه اي --- فصل سوم: مقدمه اي در عرضه محصولات رسانه اي --- فصل چهارم: عرضه محصولات رسانه اي --- فصل پنجم: رفتار بنگاهها و منطق اقتصادي قبول كپي رايت --- فصل ششم: تعادل در بازار رسانه اي و عوامل مؤثر بر آن --- فصل هفتم: دولت و يارانه مطبوعات --- فصل هشتم: دولت و يارانه كتاب --- فصل نهم: دولت، يارانه ها و اقتصاد سينما --- منابع --- نمايه