کتاب پژوهشی درباره تبلیغ
4%
978-824-787-908-3
جدید
کتاب پژوهشی درباره تبلیغ
مولف: محمدتقی رهبر
تبلیغ در همه اعصار و زمانها در جامعه بشری، حضور و تاثیر چشم گیری داشته است. در رسالت های پیامبران الهی، شکل جدیدتری به خود گرفت و در اسلام، در سیره پیامبر اکرم(ص) و ائمه معصومین(ع) و مصلحان دینی و اجتماعی، ابزار کارآمدی جلوه گر شد. پژوهش درباره این مقوله، اهمیت فراوانی دارد و مبلغان را در انجام وظیفه خطیر خود، مدد می رساند.
آثار مرتبط
مشخصات
قطع: | وزیری |
نوع جلد: | سلفون |
ناشر: | انتشارات بوستان کتاب |
نویسنده: | محمدتقی رهبر |
نوبت چاپ: | سوم |
وزن: | 990g |
زبان: | فارسی |
توضیحات
مقدمه ای از کتاب:
تبلیغ در همه اعصار و زمانها در جامعه بشری، حضور و تاثیر چشم گیری داشته است. در رسالت های پیامبران الهی، شکل جدیدتری به خود گرفت و در اسلام، در سیره پیامبر اکرم(ص) و ائمه معصومین(ع) و مصلحان دینی و اجتماعی، ابزار کارآمدی جلوه گر شد. پژوهش درباره این مقوله، اهمیت فراوانی دارد و مبلغان را در انجام وظیفه خطیر خود، مدد می رساند.
اثر حاضر با درک این اهمیت، در پژوهشی گسترده در ده فصل، به صورت ضابطه مند و باروش های حوزوی ـ دانشگاهی به این مهم پرداخته است.