اصول بازاریابی مشاهده عکس بزرگتر

اصول بازاریابی

978-600-6465-09-8

جدید

موجودی این محصول مجددا باید بررسی شود جهت درخواست لطفا نام کتاب را به شماره 5900-052-0902 پیامک کنید

450,000 ﷼

کتاب اصول بازاریابی

مولف: فیلیپ کاتلر - گری آرمسترانگ
مترجم: بهمن فروزنده

تاثر تحولات اقتصاد جهانی بر عملکرد کسب و کارهای امروزی بر هیچ کس پوشیده نیست.جهانی شدن، توسعه ی فن آوری و شفافیت انتقال اطلاعات و مشتریان هوشیار، تنوع الگوهای کسب و کار و تشدید رقابت را در پی داشته است و در این فضای رقابتی، تلاش بنگاه ها برای افزایش سهم بازار، تلاشی برای تسخیر قلب و روح و روان مشتریان بالقوه و بالفعل است.

با خرید این محصول شما 45000 امتیاز وفاداری دریافت می کنید.


نقد و بررسی مشتریان

    نقد محصول و امتیاز شما به این محصول

    برای کمک به دیگران کاربران در انتخاب،لطفا قبل از نوشتن نقد و نظر خود ، به این محصول امتیاز نیز بدهید.

برچسب ها

آثار مرتبط