مشاهده عکس بزرگتر
اصول بازاریابی
978-600-6465-09-8
جدید
موجودی این محصول مجددا باید بررسی شود جهت درخواست لطفا نام کتاب را به شماره 5900-052-0902 پیامک کنید
کتاب اصول بازاریابی
مولف: فیلیپ کاتلر - گری آرمسترانگ
مترجم: بهمن فروزنده
تاثر تحولات اقتصاد جهانی بر عملکرد کسب و کارهای امروزی بر هیچ کس پوشیده نیست.جهانی شدن، توسعه ی فن آوری و شفافیت انتقال اطلاعات و مشتریان هوشیار، تنوع الگوهای کسب و کار و تشدید رقابت را در پی داشته است و در این فضای رقابتی، تلاش بنگاه ها برای افزایش سهم بازار، تلاشی برای تسخیر قلب و روح و روان مشتریان بالقوه و بالفعل است.
با خرید این محصول شما 45000 امتیاز وفاداری دریافت می کنید.
مشخصات
قطع: | وزیری |
نوع جلد: | شومیز |
مترجم: | بهمن فروزنده |
شابک: | 978-600-6465-09-8 |
تیراژ: | 2000 نسخه |
ناشر: | انتشارات آموخته |
نوع کاغذ: | معمولی |
نویسنده: | فیلیپ کاتلر - گری آرمسترانگ |
ویراستار: | علیرضا قدرتی پور - مهرداد فروزنده |
تعدادصفحات: | 872 صفحه |
نوبت چاپ: | بیستم |
سال انتشار: | 1394 |
وزن: | 1300g |
زبان: | فارسی |