اقتصاد رسانه مشاهده عکس بزرگتر

اقتصاد رسانه

جدید

60,000 ﷼

60,000 ﷼ به‌ازای 60000

Give a Name

کتاب اقتصاد رسانه

مولف: دکتر میثم موسایی

با خرید این محصول شما 6000 امتیاز وفاداری دریافت می کنید که به همین میزان در خرید بعدی تخفیف دریافت خواهید کرد.


  • با اطمینان خرید کنید(نماد اعتماد الکترونیکی)

    این فروشگاه دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

  • سوالی دارید؟

    در مورد این محصول سوالی دارید ؟ با پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید، در خدمتتان هستیم.02537848160

  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید.

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی، تخفیف شگفت انگیز دریافت می کنید.

محصولات مرتبط

توضیحات

پيشگفتار --- فصل اول: مقدمه اي بر اقتصاد رسانه ها --- فصل دوم: تقاضاي محصولات رسانه اي --- فصل سوم: مقدمه اي در عرضه محصولات رسانه اي --- فصل چهارم: عرضه محصولات رسانه اي --- فصل پنجم: رفتار بنگاهها و منطق اقتصادي قبول كپي رايت --- فصل ششم: تعادل در بازار رسانه اي و عوامل مؤثر بر آن --- فصل هفتم: دولت و يارانه مطبوعات --- فصل هشتم: دولت و يارانه كتاب --- فصل نهم: دولت، يارانه ها و اقتصاد سينما --- منابع --- نمايه

نقد و بررسی مشتریان

    نقد محصول و امتیاز شما به این محصول

    برای کمک به دیگران کاربران در انتخاب،لطفا قبل از نوشتن نقد و نظر خود ، به این محصول امتیاز نیز بدهید.

    دانشگاهی

    با اطمینان خرید کنید

    نماد اعتماد